今日去左同汁汁睇戲0.,0" 異獸戰2呢" 好睇 之後就返左屋企玩PS2, 6點到就送汁汁去搭車 之後就努力追汁汁LV" XD" 都係好悶呀=3="" 小瑤常不上線-3- 沒有傾計很久了=3="" 希望她上線跟我玩吧-3-" 我喜歡跟她玩呢XD"