今日去拜年,睇日記之前..答左問題先..XD" 今年利是,有幾多$$$$呢XDD'' 我未數0_0未知@O@'' 有冇人係數左A_A'又可以話我知架~.~? 講返今日,去左何文田到拜年'' 拜完年就去左樓下食野' .............唔想打了-_-