哈,我大家姐屋企有電腦啦,去佢屋企都唔洗咁悶~.~
但係冇人陪..........'有電腦都冇用..'好想有人陪
要成日陪住我的XP'【P.S!唔係招女友!】
JUST FOR FRIENDS'
預計11號,即今日,會好忙碌..''
12號又好似有野做,13-17都應該冇野做''
悶悶悶悶悶T口T'
只想找人陪我'真係咁難???