琴晚打完信長都打到六點几啦!!果然打信長架時間係過得特別快!!
今日最後一日返工啦!!無工返之後又要過返d頹廢日子...唉!!!
今朝放左工之後返到屋企食完飯就好似死左咁 訓到7點几先起身
發覺自己越來越唔挨得夜 挨一晚夜要訓返十几個鐘先夠
今晚班fd又話要落d3都唔知去唔去好 次次去到都悶到死 都唔知去黎做咩
聽日要去搵下工啦!!
希望可以順順利利搵到份好工啦!!!