今日一早就出街
下午就同呀妹同佢條仔出街市中...
之後返左屋企..
呀媽唔比我出..
so要係屋企倒數....
2009黎啦..
祝大家新的1年 有一個新的開始''
冇仔就變有仔
冇女就變有女
希望個個都會係2009到開開心心..
唔好再比2008 d野正到煩...正到唔開心....啦
仲有呀..最重要緊係大家心想心想事成啦
而我就係2009年做返一個乖乖女...