今日本來諗住去整負離子架,點知臨出門口,ar蕭打黎話要整成4粒鐘。
叫我自己去整住先,咁我咪話等埋佢囉∼點知等得黎都3點lu∼so諗諗下就唔整lu∼
之後就叫左ar蕭出黎,,答live果陣個婆婆俾左封利士我∼呵呵,新年到e家都未出門口,
一出就去就有利士收。真係好彩!!同ar蕭出左新po江買野食。去左新po江廣場,點知撞到apple。
佢俾左成答赤子相我睇喎!勁多張囉!!跟住我問佢曬多幾多蚊!?原來佢曬左成8廿幾蚊喎,
真係佩服佢呀’’之後去左cd wong介紹果間野度買三文治。好正!!
then ar蕭買左餅雞蛋仔,點知勁硬。咁就哂左d蚊lu∼之後就行左去彩虹個公園度坐la∼
傾左好耐計,,無無聊聊咁。好快又到左要返屋企既時間。