今日Monday又要排隊。pk!!
上到去班房就調位la∼happy!!bobo座我格離既後面,燒賣座我前面既格離。
我地三個簡直係鐵三角。呵呵。儀就座我後面再後面再後面。中間格左兩個位,嗚∼冇得同佢玩。
第一堂上電腦,,玩玩下輕左機,,跟住原來勁多人都係咁,笑爆嘴/\/\
之後麥sir幫我搞掂左。之後去左d論壇c鬼相同影片。勁正。之係kiki睇到好驚唔敢睇。
之後第二個小息果陣,我地班有人隻抽喎!打得好行呀!個個都睇到o哂嘴。
最後果堂班課。我前面果個死kid子係咁搵d擦膠碎黎擲我喎!!勁想爆粗囉!
吊佢,,,
之後放學果陣要去搵miss傾返halloween d野。
等一陣,又傾左一陣。之後同bobo陪燒賣去答bus∼見到陳嘉俊。
燒賣上左車之後即刻返屋企沖涼。沖完就岩岩好睇多啦A夢la!!
好好睇呀!!but 最衰一個星期得一集la =3=
跟住開電腦play,,一路play一路睇錦鏽良緣!
今晚有阿旺睇呀!!正正正!!