| 2006 年 4 月 9 日 星期日 |
 |
|
拜山* |
今日一朝早去左黃大仙..拜叔叔...*..哇.煙到我...隻眼刀開唔到...*...= =''
之後去左食lunch..同細佬去公園玩,,哈...之後..百癡琪..扭到隻3眼仔..XDDD``
然後去左MAMA..到坐../\
6點幾..點返到家..
睇電視/..
食芒果呀....愛死.>33<''..超級好味..*
王子變青哇...正爆...ZDDD*
 |
| 刊登時間︰2006-04-09 10:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2006 年 4 月 8 日 星期六 |
 |
|
無奈== '' |
RED BEAN出院了..恭喜..XDD*
今日..媽咪唔得閒..所以冇去到家長日...咁我又冇番到喎..但係2樣重大既D功課又留左係學校喎..咁咪返去''羅''囉..
點知...番到去.反轉成個LOCKER..刀搵唔到...MS CHAN又唔係道..又冇得拎成續表...哇..咩事...呀..黑到咁..= =''
又後同媽咪同姨姨食飯..
之後同WINSY...一齊返屋企..仲搵埋呀琛...
我地係道睇戲..哈..我睇下睇下睡著了...呵呵..*.
基本上係成日睇戲...睇完格鬥.唔知咩...又係MVP情人..哈哈..正..*..完 |
| 刊登時間︰2006-04-08 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 62 | »
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|