[♥]t0t0-館!
記下了我喜怒哀樂的事。
SUMO
暱稱: `♥ Tot0 =]
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日-v-`
高清補習社
肥佬`?!-v-
考試
粒 の HOME
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 129
今日人氣: 15
累積人氣: 2310
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


好耐冇寫-3-` 分類: ++++生活++++

好好耐冇寫喇-3-`今日音樂堂要抽人吹笛!=`
我就特燈唔帶牧童笛XD點知無端端又話吾叫住/3\
唉t3t仲諗住可以過到關t!m!`
食完lUncH嗰時晃係度睇報紙.3.比佢發現到D野`
我地scHool上左星島日報 /v\
咁芝後小息嗰30分鍾就完左拉! @v@`
跟住要上PE 超惡的LAM SIR -O-'
PE要PLAY鉛球`
PLAY了10多分鍾便跳遠+跳高了=P;`
上樓梯嗰時蘇明理唔夠氣=肥?!*O*`
哈XD仲比LAM SIR 鬧佢要做多D運動`
魚到佢握.3.`勁牙!=)
唉 聽日個外'植'老師Mr.Harry又黎喇t^t`
吾想佢黎牙!1黎就教咩CVC`CVCC`CCVC-3-`
悶爆/3\不過好彩有3堂arT!*v*`

 






訪客留言 (返回 SUMO 的日誌)


酷子` 於 2007-10-10 05:21 PM 發表:
我也經常不帶東西>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamsaifly 於 2007-10-09 06:55 PM 發表:
吹笛.
我唔like- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Janice13 於 2007-10-09 10:26 AM 發表:
路 過 cm =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shan24481583 於 2007-10-08 10:40 PM 發表:
小忽壞了`故意不帶牧童笛xdd`如果我們沒帶牧童笛`我們老師要我們抄笛譜的`/v\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

珊珊的MISS很討厭/口\
如果寸她她肯定說是我們的責任吧?!
因為不可寫音鳴所以忽不懂吹`
說實話 我們其實大半班也沒帶-3-
就算我們的MISS要我抄笛譜`
那我不抄她又奈我何?!/v\`
不過我們的MISS總算好點-v-`
寫手冊就是了=P;`
反正欠書又不會記缺點的`
舊年就有位MISS被我們告到去校長那裡.3.`
好像是說被炒了拉<3`超HAPPY的耶!=)
Posted at 2007-10-08 10:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]