好好耐冇寫喇-3-`今日音樂堂要抽人吹笛!=`
我就特燈唔帶牧童笛XD點知無端端又話吾叫住/3\
唉t3t仲諗住可以過到關t!m!`
食完lUncH嗰時晃係度睇報紙.3.比佢發現到D野`
我地scHool上左星島日報 /v\
咁芝後小息嗰30分鍾就完左拉! @v@`
跟住要上PE 超惡的LAM SIR -O-'
PE要PLAY鉛球`
PLAY了10多分鍾便跳遠+跳高了=P;`
上樓梯嗰時蘇明理唔夠氣=肥?!*O*`
哈XD仲比LAM SIR 鬧佢要做多D運動`
魚到佢握.3.`勁牙!=)
唉 聽日個外'植'老師Mr.Harry又黎喇t^t`
吾想佢黎牙!1黎就教咩CVC`CVCC`CCVC-3-`
悶爆/3\不過好彩有3堂arT!*v*`
|