■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
其實*我覺得中意1個人.. 同一齊咩都吾做得* 吾可以比人知同佢出街* 吾可以比人知你中意佢* 吾可以比人知你同佢一齊* 甘又點 !? 你中意系佢個人* 吾系為左比成個地球知.. 你同左佢一齊" 有幾勁咖`` 如果真系中意佢.. 就吾英該 計較甘多野LA"
今朝有隻牛打黎叫我起身* 點知聽完佢個電話.. 又再訓* 懶豬 .. 搞到成7點8先起身 "打比A佩* 無人聽.. 正完野佢打番比我" 出門口了.. 好驚遲LO" 搭正先出門口* HAHA* 好採絛遲姐.. * 如果吾系魚爆喇 !! 早會完左番上去LA" {MATHS}小測 ***** 跟住.. {生物} 想DIE* {英文}系到玩"玩"玩" OH.. 小息* 悶" {2堂中文} 默書.. 好採我乖* 有溫書姐`` {EPA}勁想訓覺LO* LUNCH - - - 同文X2"貞X2"恩姐"食飯* 笑死LO* 恩姐好慘A" 成日比我地3個搶哂佢D野食* HAHA" 笑撚死 !! 食完飯又系到傾 計計* 一打鍾 `` D人坎哂LU" 同文X2* 系到游街** {普通話} 好撚悶LO* 個死肥婆教.. {得育} 系到同貞X2* 傾計* /\/\" 個牙SIR好撚激動* HAHA.. 放學系門口等隻牛* 等左好撚內LO" 真系想屌 `` FUCK U * 去左佢屋K.. 悶***********