■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
今日吾知做咩野!0"" 因為1條仔* 搞到個個都吾開心既* 我都吾知系條仔錯" 定系佢條錯* 唉.. 都吾知搞咩既* 朝早去打機果陣仲好開心嫁.. 點知??? 算!A" 仲知今日做左既就系打機AND傾電話!A* ` ' [ 小藝* 吾好吾開心喇"" 我都系嫁喳>3<" ]*
今日又系比人嘈醒既* 無撚奈!0"" 算.. 因為佢系小牛* 醒左知後玩ICQ" 等出街.. 悶==" 最衰都系牙聲!0" 搞到最慢系我地啵" 本來仲系到吹9我* 點知?? 我得佢都未得.. 死仆街!! 去到果陣D人都到哂!U" 今日既生活又系留係天天過.. 不過,吾梗要* 因為我中意嘈>3<" 打打下.. 見到黑柴黎左W00" 走埋去同佢傾左陣計* 就走了.. 打左比ME* 問埋D我最怕答既野><" 又打機啦* 跟住, 去食野果陣見到QX2啵" 哈X2* 個死低B睇我吾到.. 食野果陣系到玩" 影相X2* 笑到PK囉.. 影到個個都甘柒既>/\<" 番去打機果陣* 我同小藝見到大成W00" 打打下機" 冇啦啦* 見到QX2" 果D坐左系到* 如果吾系我都吾知,, 魚爆了"" 今日吾知咩日子" 天天好撚多令仔!0"" 呵呵>0<" 個仆街頌洋又話搵ME" 搵屎A" 跟住, 去左吉X2"一路玩一路去>3<" 都幾開心* 又去左友愛" 一陣'''' 甘我就走喇*同牙佩" 牙聲" 牙東" 李國豪" 去搭車X2* 小文AND小藝番左屋K!U" 搭車果陣* 見到有個伯伯* 好似細K笑死ME" 番屋K果陣* 同克仔傾左一陣.. 番到去啦" 同細誠AND牙佩傾" 同帶子傾左陣* 佢掛住玩==" 算.. 夜晚果陣同B0殊傾MSN* 講埋D低B野* 傻撚左啦我諗佢.. 知後又系傾電話"傾電話"傾電話" ------------------------------------------------------