|
 |
|
好開心  |
|
今日叫左MING起身呀..
哈哈....
唔知點解會好緊張...
跟住KK係樓下等我...
我地一齊去搵阿JO....
再去搵阿嘉...
再等MING.....
佢著得好型呀....
著粉紅色好好睇....
跟住我地去搭火車....
再轉地鐵.....
去到早左一個鐘...
我地就去左M記坐....
坐左陣...
就走LU...
去搵阿SIR....
跟住同阿SIR果D周圍行...
都幾好玩....
不過都幾累呀....
卓太帶完我地去喇...
佢地就走左....
真係有D唔捨得
我地就繼續行...
行到3點幾,,,,
搭車番黎....
就番左屋企LU...
好啦...
講拜拜喇
|
|
刊登時間︰2006-03-04 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|