|
 |
|
笑死我  |
|
今日起身....
整左野一個半鐘....
去左沙田......
去到周圍問人....
唔識去.....
問左5個人以上....
又問左kk阿哥....
同佢姑姐...
佢姑姐一講...
我地就到左...
真係好....
早知一早問佢姑姐啦.......
好熱呀.......
我番到太和.....
去左大家樂食野....
好飽呀....
唔知點解好肚痛呀....
跟住去左大中....
又見到偉健*浩賢*....
仲有一個唔知邊個...
行到十蚊大大碗...
又見到鍾文俊...
跟住即刻走左....
kk見到佢契哥...
哈哈...
佢話好開心....
嘻..
跟住番到屋企...
開左e-mail...
見到佢send野黎...
跟住回覆番佢講野...
依家好累呀...
一齊去二家姐屋企...
唔打喇..
拜拜**
|
|
刊登時間︰2006-02-02 07:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|