|
 |
|
...........  |
|
唉......
阿哥去左camp第二日喇...
好悶呀......
係學校冇得同阿哥send sms.....
悶死喇......
掉位既第二日....
覺得呢個位都幾.....
係lunch到講d x野.....
攪到佢地食唔落飯...
笑死我喇...
哈哈.....
係喎...
健聽日生日喇喎.......
健生日快樂...
^^
唔知阿哥係咪聽日番呢.....
希望阿哥快d番黎啦.........
唔講住係咁先..........
拜拜**
|
|
刊登時間︰2005-11-04 04:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|