嘻!!
金日系最後一日番學的哇!!`
開心的!!
又有pi22a食+芝cake啊!!
`跟住放左學..
又同小寶寶+m1k1+hoi lee+小喬+mei+翁+l1ng+我
去打排球!!
真系好開心..>
但系好可 惜啊!! hoi lee+ling都系4:30坎..
.我都系5:00走左...
寶寶同mei就番左屋企..
miki佢地就去左海悅..
我吾去打排球就可以去海悅的!!