
今日同呀彤2個人去左新北江到行街街**我本身今日係好攰架**但係唔知點解,一出左屋企就好鬼精神wo..@本身呀樂佢話黎搵我架..點知佢地一大班人黎哂...我都唔想俾佢地見到我地**之後我同埋呀彤去左影貼紙相**走個陣呀樂打黎問我一唔一齊影貼紙相*咁我地岩岩至影完牙ma//咁所以米唔去lo//*跟住佢就係咁叫我過去**跟住我講左句”我地今日都係有緣無份架啦”跟住佢就冇野講**唔知我係唔係又講錯野呢?/但係係真架ma!一個商場有幾大啫>33<咁都見唔到,,我地重去黎同一個地方添..不過都算啦...今日行左禁奈,,一d野都冇buy過呀^.^行到3點到我地就走啦 **33 番屋企溫書呀我~係米好乖呢!!我都知係架喇//唔洗讚我wo**
|