SZE'S BLOG*

   -.- 

 

快考試!希望可以玩少D電腦!多D溫書!:)

因為尋晚勁夜訓!2點囉!做PHY囉.又同家姐玩KAI野.低B死!!-0-

之後又訓得唔好!又行雷又落雨勁嘈!-___-醒左又咳..咳到好辛苦!

今日遲到囉!又落雨..最近都無意識要出街帶傘啦!-.-成日唔帶..

pe.無帶鞋啦!成日以為係班房!唉..搞到無帶鞋..好彩唔使上.係4c聽p.e notes咋!

之後時間都過得好快,好神奇!上bio.眼訓死!-__-勁想訓..

之後ge野唔打啦.好無奈就係!anyway!thank my friends!*0*

   2008-06-02 09:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 SZEPIG 的日誌)





« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009!
好耐無用!!!
oh..
08911
!!!!*
::寵物們*::
幫我餵下佢地啦!Haha*豬豬們..
adopt your own virtual pet!
adopt your own virtual pet!