SZE'S BLOG*

   雨天!-.- 

 

今朝起身早到痴線!5點起左.天都未光..好kai.溫pe.好鬼眼訓囉!完全唔明d人點解可以起得仲早!-0-

之後6點又訓過.訓到7點!都無咁眼訓!發覺真係好crazy囉最近!-.-

今日測pe同宗教!唔知點解宗教d問題我睇到o晒咀!完全唔知點答好...

pe又係..手勢果d都唔記得..得1個定2個記得!-0-走果陣勁大雨.-.-

好無聊用傘撥d水去李嘉駿度!好低b.俾我整濕左佢-.-

之後又俾'人'整到濕左條裙!-o- 勁野.帶左傘都濕!

唉一陣又要番學考中文口試..d人都唔知想點咁-.-

 

 

   2008-06-13 11:40 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 SZEPIG 的日誌)


PANG 於 2008-06-16 02:48 PM 發表:
我一見到你的個板果兩隻豬..
就想殺死你!!!!!!!!!!!!!!!!!

死屍..你是否在蜜運中?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

豬很可愛的!就像你們!@@
肥彭姐..本人邊度似蜜運!?-_-
Posted at 2008-06-19 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]






« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2009!
好耐無用!!!
oh..
08911
!!!!*
::寵物們*::
幫我餵下佢地啦!Haha*豬豬們..
adopt your own virtual pet!
adopt your own virtual pet!