SZE'S BLOG*

   歌唱比賽 

 

 悶到死既歌唱比賽!司儀又唔知點咁.講野勁衰又唔好笑又要懶好笑囉-_-

悶到訓得著囉-.-同埋加上後面D死傻仔又唔知點咁.KAI死

全場悶!得3A既人正囉!得佢地我先無咁眼訓-___-

3A既合唱都OK.男仔唱得好好囉我覺得!勁多人支持佢囉!我都投左佢票^^

好少男仔真係唱得咁好.

明愛去探訪.去上白坭.O咀囉-_-成個過程都好O咀-.-

  

我算價值觀奇怪!
但唔關我事囉.性格問題!真係SOR!
原來咁多無乜問題既野係咁有問題架咩?OK囉.下次留意下囉!

   2008-07-07 11:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 SZEPIG 的日誌)





« December 2017 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009!
好耐無用!!!
oh..
08911
!!!!*
::寵物們*::
幫我餵下佢地啦!Haha*豬豬們..
adopt your own virtual pet!
adopt your own virtual pet!