今日係我地最後1日要返學既日子,,,放暑假lu,,
多數都有好多人都好想快d放暑假,,因為有得玩,,
但我就吾同,,我竟然吾想放假,想返學>v<,,
今日約左明欣係canteen到等,,今日有好多人都吾知
8:30返到定8:10返到既,,好採都冇咩人遲到,,連佢都冇,,
跟住駱美同欣欣今日勁遲先返黎喎,,跟住打鍾*排隊,,
入禮堂lu,,魚,,駱美比牙sir叫左去前面,,之後就散學禮,,
首先就祈禱,,之後就唱詩,,之後就主禱文,之後就讀經,,
跟住,,頒"將"..跟住宣埋佈就放lu,,但牙sir吾放人住,,
問我地有冇通告,,有齊哂先走得成班..跟住放lu,,
駱美去左prefact,,倍欣欣等佢,,勁耐先落黎,,
之後同明欣係宗教室hea左陣,,打比牙媽,,個胡偉豪係到話打比xx牙??
咁樣喎,,無奈囉..跟住去食野同明欣,,跟住倍佢去租碟..獨定試愛,,><
跟住再去ok買豆腐味雪糕,,正正正...之後再去惠康,,跟住明欣要走喇,,
自己一個人去小學伶番張相,,等我個小學fd伶比我,,之後我都返家了
返到家,,即飲可樂,,舒服哂,,~,~跟住睇天國的楷梯,,傾電話,,,食野,,玩電腦,,,
跟住明欣add我話獨家試愛真係好感動,,都話喇,,呵呵..*信我是沒錯的,,keke
跟住訓左陣..足足訓左4個鍾,,跟住食飯,,食完之後胃痛=,=又黎,,之後沖涼,,
頂,,d洗頭水整左落我隻眼到,,搞到好痛,,紅哂隻眼,,格左好耐就冇咩事,,
多謝龍既關心了,,
--------------------------------
p.s係中2入面我識左好多fd,,例如駱美,皓琳,
明欣,小彤,牙粉,廖雪...文潔,,嘉文,李泳蒑,
牙魚,秋燕,杜佩,南南等等,,,仲有好多嫁...
冇講到你吾好意思喇,,我真係好開心可以識到你地牙
無論同你地一齊笑,一齊喊,一齊玩,一齊kai,什至一齊顛,,
我永遠永遠都會記住呢d開心既日子,,希望我地遲d f3可以一班
就算吾一班都希望我地可以好似依家咁樣一樣維持到咁fd
到左最後一日,,終於都有吾捨得2d既時候喇>____<
---------------------
4 ever fdsss..
好多謝你地牙朋友們>3<你們是我永遠最好的fd子唷/\/\
愛爆2d同埋2d既fd子們
睇完我日記既朋友記得留言唷>3<
|