今日係新年假期的最後一天,不過我冇唔開心,反而覺得好開心,點解??因為係新年假期每一日都係無無聊聊咁過,除咗初一同初二之外,大部份ge時間都係係屋企到過,唉......聽日就返學啦,非常非常開心,可以見番D fd,不過聽日開始上家政,唔想上,DT不知幾好玩,呀sir又好人,個家政老師都唔知好唔好人,都唔知會唔會成日罵人,又唔知會同邊個一組,希望唔好同呀某某人一組就得啦.宜家個專題重未搞得掂,我個組又有一個人find唔到佢,個中期報告又唔知幾時要交喎,個miss講d野又唔清唔楚,都唔知點算好......
|