今日放咗學之後,本來留係傾專題ge,但係去咗做workcard,一直做去個時都冇野ge,但係做到第二張個時,睇極都唔明,結果唔做,呢個星期其中一日先做.跟著就返屋企la,返到屋企又再出去睇醫生,今次唔係去個D診所,去咗醫院,因為我去診所睇咗三次都唔得,唉......個醫生講話我咩敏感,又話我咩支氣管又咩,唉......今次睇醫生睇咗$330,不過上年重貴.希望我下年都唔會好似今年咁,病得咁辛苦la......