今日返學勁悶,第一堂上中史...悶.第二,三堂都係上ENG...重悶過上中史,但唔好彩,今日Miss Lam冇返學,第四堂變咗ENG,點知...Miss Lam係小息個時返咗黎,係超勁開心,因為可以唔駛上Miss Wong堂.上MATH個時對卷,冇事發生.最後個兩堂係IS,教完書,對完作業,呀SIR突然話去實驗室,去黎都唔知做咩,D實驗差唔多都做曬,會做咩呢???原來上去睇VCD,係課室睇米得囉.放學本來等呀fa先走,但係因為趕著返屋企,So...sorry!