今日返咗學校學野,今次第一堂做workcard,極悶,係老師睇著我個班,唔係sara,sara係隔離個班教.終於小息la,所有人都出曬班房,跟著我個班ge上半班係到玩Alex,玩到佢入咗我個班ge班房,跟著sara入咗黎,原來sara第二堂教我個班grammer,真係好呀!!小息完咗之後,呀fa黎咗上堂,之後呀覃家俊,ray,deep,aman同埋叮噹都黎咗上堂,之後我地個班房就變咗好多人係到la.fafa同我和yan yan一齊坐,跟著就開始上堂la.一開始,sara一講野個張皓勤(1Bge下半班要同1c ge1-10號一齊上堂,所以佢係到,好慘!!)就係到狂講野,極嘈,佢極乞人憎,成日係到嘈,搞到成班都聽唔到sara講咩,搞到sara極辛苦,真係勁唔想佢同我地1B ge下半班一班.最後因為佢同埋某d人係到嘈,所以搞到我地冇得放學,要佢地安靜曬先可以走,搞到過咗5分鐘先可以走,下一堂我都唔想返la,不過sara叫我返我就返,我去完打golf就返黎上堂.宜家唸返起真係好嬲,個張皓勤係班到嘈,嘈到上唔到堂,又嘈到sara好辛苦,真係好衰,極極極極極乞人憎,真係好,唔係,係非常唔想佢同我地1B ge人一班呀,乞人憎乞人憎!!!!!!!
|