唉~~~今日上堂極悶.第一堂上MATH,今日係唯一呢一堂唔悶...第二堂IS,FAFA話有可能會轉老師,都幾好呀!跟著個何SIR叫呀FAFA出去黑板寫書GE答案,跟著我同陳國菁係到笑,個何SIR就對菁講:[下次到你],跟著我係到笑LA,到下一次耍搵人寫,跟著就簡咗菁LA,之後要寫作業答案,何SIR就叫菁搵一個人幫佢寫,我好唔好彩,佢簡咗我,唉~~~第三,四堂係中文堂,一樣極悶.之後係第四,五堂係ENG,一樣都係極悶,不過重悶過中文堂.跟著就係LUCNHTIME LA.第六堂係MUS,都唔悶GE.第七堂係PTH,一樣都係極悶!!唉~~~DAY C GE堂真係悶呀!!!
|