之前個幾日唔想打日記,所以冇打.昨日唔記得bring通識個張工作紙,所以今日要係是但一堂做咗佢.今日第一堂係IS,今堂係到睇ETV,所以我係簡這一堂黎做工作紙,因為太悶la,做完之後就落堂la.之後係MATH,這一堂對工作紙同埋教少少書.之後GE堂係LS(通識),這一堂好悶,好彩好快就落堂la,之後就係小息,冇野做=.=小息完咗之後,又係LS堂,身為科長ge我,當然係要幫老師派野la,之後又好快落堂la.ENG堂唔洗多講,當然係悶la.之後係HIST,都係一樣,極悶......好彩今次老師冇遲落堂,因為我地耍去唱歌.之後唱完之後都已經係1:35分la,之後就落咗去buy杯麵食,之後就好快咁返到課室,攞完音樂書之後就去音樂室上堂,上完堂,我同6號A一齊上返課室,一上到課室,全班又比Miss Wong罵,話我地全班要用10分鐘上去班房,唉...佢成日係到罵人.放學之後就要做專題D野,之後留到5:00先可以走人,寫D野都寫到手都好累~~~
|