今日又係DAY C,又係最悶GE一日~~今日第一堂係MATH,今日MISS CHAN終於有返,一返黎就問昨天個兩堂有冇老師代,之後就教書la.第二堂上IS,個何SIR自己遲咗識,所以冇再教我地.呢一堂黎咗個MISS CHAN(唔係MATH個o個),佢個人好靚女,D人話佢重靚女過葉翠翠,佢D字又靚喎!!!第三,四堂就係中文堂,中間夾著一個小息,呢兩堂係極悶ge.之後個兩堂係ENG,又係最悶ge兩堂.跟著lunchtime,但係要去禮堂到練歌,今次練得快過上次,之後我,cherry同mandy去咗7仔buy杯麵食,之後返咗school繼續上堂.呢一堂係MUS,同上一堂一樣,分組坐,我覺得幾好...之後係PTH,教輕聲,又係好悶,最後個5分鐘MISS LAM黎咗講野,最後話我地singing唔夠聲,叫我地大聲D,之後楊老師又話我地讀書又唔夠聲,所以讀最後一次書個時,讀得大聲D,係非常大聲......之後我就返屋企la,聽日先留係學校到做workcard.宜家我好想快D星期六,因為我星期六打完golf之後就立即返學校上Sara ge堂,好彩第二堂係Sara ge 堂,如果唔係我都唔會返!!!!!
|