今日要比賽呀,係週會個兩堂到比賽!!!頭個三堂,都有少少悶......之後就係小息la,跟著係比賽la,首先係1A,然後係1E,跟著到我個班1B,之後係1C,最後係1D...好快就到我個班,我個班表演唱歌,我地唱明日恩典,同1E班一樣,我地唱得好用心,所以好快就唱完!!!1C同1D都係一樣表演話劇,我覺得1D表演得好好笑......到最後la,首先講第三名,第三名係1D,但係我覺得1D應該攞第一或第二名,然後講第二名,竟然係我地1B班,估都估唔到!!第一名係1C,1C D人好開心,我個班D 人都好開心...但係我地係到話1C D人係訪問個時,佢地話個劇本係Miss Fan寫ge,之後佢地改小小,我地覺得佢地唔會改過,大部份班都冇老師幫la,所以我地覺得佢地唔應該攞第一!!!
|