今日第二,三堂係ENG,悶......之後係小息,跟著就係中文堂,今日Miss Lam冇返,所以我係到估邊個老師代,點知Miss Wing黎上堂,唉......跟著其他堂都有小小悶.到最後個兩堂係IS堂,Miss Chan帶我地去實驗室做實驗,Miss Chan示範完之後比我地自己play,起初我覺得佢有小小cool,但經過呢兩堂之後,我覺得佢好好人,成日教我地點做D實驗......放學之後我去上英語拔尖班,唔知點解今堂我一D都唔覺得悶,可能係因為呢一堂可以係學校個到周圍走la,最後我個組WIN咗,好happy呀,而且今日係好早走,重happy!!

|