今日Mandy一返到睇頭條,見到個到寫呀Ron有個GF叫Jennifer,之後FaFa返到黎我地就你到講,你同呀Ron咁熟,幫我攞佢簽名呀...狂講呢D...今日係DAY A,悶...IS堂Miss Lam要用電腦,但佢整極都整唔到,最後都冇用到.之後MATH,Miss Chan又想用電腦,佢想用電腦上網,但係最後都係整唔到.跟著就係LS,Miss Wong雖然攞咗部電腦,但係都冇用,之後就小息la.上多一堂LS就上ENG,都係悶...之後就上HIST,Miss Leung又用電腦,都唔知點解今日有咁多老師用電腦ge...之後lunchtime去咗食big sister(大家姐)...跟著MUS,Miss Ho用咗大部份ge時間講VA D野,之後先整MUS D野,跟著本來今日話錄影ge,但係唔夠時間用,Miss Ho又係到鬧人la,之後上ENG都係悶...放咗學之後就同FaFa一齊做workcard......
|