今日係Day D,開心...頭個三堂都係好似以前咁,咁悶...小息之後就上家玫,Miss Chick要我們10:45去到家政室門口到排隊,佢要我地著好圍裙先,係家政室出面著,好樣衰=.=之後就上堂la,今堂我地整滑蛋多士,我地睇佢整咗先,之後我地自己整,己經辛苦,終於整好la,放上枱,去洗碗la,落堂之前我地都未洗曬D碗,要lunchtime個時洗...跟著上John sir堂la,呢一堂係到寫秘密,然後比隔離個組一估,我個組有五,六個人都係寫I Love Jennifer,佢地一定估唔到,最後都係我個組win...lunchtime洗完碗之後,就去食飯,去咗big sister到食...跟著就上PE,我地係到射籃球,我個組入咗29球,D人好勁...放學之後同Mandy去睇社際籃球比賽,睇到4:15就走人......
|