今日又係DAY A,好悶......係lunchtime之前個堂係Miss Leung堂,今次Miss Leung又遲放,次次都係咁樣...跟著同fafa去咗big sister食......放咗學返拔尖,極悶,我又唔明張紙講咩喎,都冇一次唔覺得唔悶,真係好想唔返...