| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 5 日 星期三  |
| 2008-03-05 |
分類: 未分類 |
今日係超級D0WN‵‵
一D都吾開心...>.<
朝早...影左一對狗男女...
反到去...狂抄...抄死左~
Mathzz堂,,得罪左佢咩?!!
狂叫我個名...起身答問題wo'
痴線Ga~安全渡過中文!
3堂Pe`唉...尼3堂最d0wn
沒有什麼上過堂...
我的麻煩來了...
仲要做體適能丫~唉...點做?!!?
俾人鬧...差dd喊左出尼....
好彩...我忍到...2次想哭了'
放學,,去了文的家w!F喬&燕~
影相&參觀~CSM係點解?!!
本身4:30走了...但系某D原因
買左杯麵W!F燕又上反去
吾識沖麵食的我...失'敗'
反到5:30走人唷~
6:45先反到屋企哇'嘻~

|
| 發表時間:2008-03-05 08:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|