|
|
| 2010-04-11 |
|
`琴日3點幾先出街.
`去左chuoinei小姐屋企過世界
`7點幾左右去左兒童打機.
`8點幾番屋企食num num.
`9點幾番chuoinei小姐屋企.
`10點幾去坐車過漁頭.再D3.
`3點幾.laohioseong babii 飲到weng哂.
`安安姐一個電話車埋梨.
`叫我接佢-.-
`飛的過去-.-
`跟住慢慢番屋企.
`仲要比街狗dup.
`好彩d口共挾到-.-'
`跟住番到屋企照顧埋babii6點幾先訓覺= .=
|
| ★、仆街時間:2010-04-11 03:37 PM [ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 28 | »
|