| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| b` 好吾捨得你牙 t_____t' |
分類: 未分類 |
今朝LG無嗌我醒牙`
SO訓到3點幾` xp
原來LG琴晚發燒` =\
傻仔` 擔心你牙`
快D好反拉`
換完33就拉拉林去交收拉lin熊比candi`
好彩趕切咋` =)
之後去左開心搵肥肥食野`
食食下就8號風球拉`
肥肥個囡梨左都無得食`
跟住又落番開心度等lp`=\
佢換33真系超慢`
之後齊齊上v0n屋企hea`
8點幾就join番candi 1齊去唱k拉'
等左超耐先有的士`=\
去到系甘唱`xd
走戈時趺親牙`t_____t'
趺到隻手流哂血`
吾有幾多人見到仆街lee` XD
candi' baba梨車我地番hm`
反到之後同LG` lp傾左陣tel就訓左拉`
Candi我真系好吾捨得你牙`
|
| 發表時間:2009-08-05 11:34 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
siuboa 於 2009-08-06 01:22 AM 發表:
cm
|
網主回覆
thz` Posted at 2009-08-06 03:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
judAsS 於 2009-08-05 11:59 PM 發表:
傻豬.x)
|
網主回覆
傻仔`=) Posted at 2009-08-06 03:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz` Posted at 2009-08-06 03:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
JeniB 於 2009-08-05 07:25 PM 發表:
comment.
|
網主回覆
thz` =) Posted at 2009-08-06 03:35 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz` Posted at 2009-08-06 03:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz` Posted at 2009-08-06 03:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
有老公真好, 有人肉鬧鐘- 3- 我用電話鬧鐘咋...
|
網主回覆
佢都系無嗌到牙` Posted at 2009-08-06 03:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯' =\ Posted at 2009-08-05 03:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MOGUMI 於 2009-08-05 01:17 PM 發表:
- 做咩唔捨得candi啊'..!1?
|
網主回覆
佢要bk反去讀書拉=\ Posted at 2009-08-05 03:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|