| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 放假~ |
分類: 未分類 |
今日吾使反學牙~
kaka`超正`
早知就吾染個頭住拉`
吾系個頭可以留4日牙`=\
哎哎哎`
之後芯芯佢地去麥記hea左陣`
9點幾散`
10 點幾反到hm`
本身林住訓教加`
見甘晏都系換33去接LG`=)
之後同LG佢地去大皇蜂食野`
食完又BK HM`
過左陣baba反梨整電氣w0r` @@
跟住出鋪頭幫手收鋪`
7點半去飲`
吾知咩事`
不過食得超飽`>v<`
個肚漲哂`haha
食到10點幾bk hm `
|
| 發表時間:2009-09-07 11:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
judAsS 於 2009-09-08 11:17 PM 發表:
haha.
|
網主回覆
*v* Posted at 2009-09-08 11:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
hello`=) Posted at 2009-09-08 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@`系bin牙? 吾hi我gee` >< Posted at 2009-09-08 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Sun43 於 2009-09-08 03:45 PM 發表:
salli x)
|
網主回覆
thz~ 今日見到你^3^ Posted at 2009-09-08 11:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-09-08 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
食到咁飽未變肥婆-口-"又唔番學-.-係屋企,,好易肥咖波女仔-口-!
|
網主回覆
咒人肥加\3/ Posted at 2009-09-08 11:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
超正... 我都唔洗反學'' kaka... -....-'
|
網主回覆
扮咩姐` 你不嬲都吾使反學加拉XD Posted at 2009-09-08 11:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都吾使咩? Posted at 2009-09-08 12:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|