| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
C0ncert`  |
分類: 未分類 |
放左甘4日假`吾捨得反學tim`
不過好miz d同學仔` *3*
今日超乖女`無訓過教` kaka`
仲好留心甘上maths堂`
不過都系吾識-3-`
吾該搵人help me la`
上到1半出左去影校服相`
比人捉con l0r`即埸要我掉左佢`
我帶左幾日咋`/_\憎死你l0r`
影完相相反課室`
又繼續上maths`-3-悶死了`
之後上art` 睇超能特工` 正牙` XD
放左學要做值日`
不過好彩我系做監督戈個jar`
咩都吾使做` hehe`
之後放左學去搵LG食飯`
食完落超大雨`無得走`*3*
好吾想反學l0r`不過最後都系反左`
跟住放左同芯芯周公1齊bk hm`
之後去見工`
見完同lp去睇concert`
有立立b加~ >3< 超正牙`
睇完去左hard rock度睇美人魚`
11點幾bk hm`
today is veri full`=)
死NHT` 成日都吾聽我電話`
咩意思jar`
你今日真系激到我好嬲l0r`
你再系甘我以後都吾打比你拉`\3/
|
| 發表時間:2009-09-12 01:08 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THZ` Posted at 2009-09-15 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-09-15 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Sun43 於 2009-09-14 02:33 PM 發表:
Cm =P
|
網主回覆
THZ` Posted at 2009-09-14 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THZ` Posted at 2009-09-14 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
L0NG TIME NO SEE` Posted at 2009-09-14 10:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
judAsS 於 2009-09-13 10:20 PM 發表:
吾會拉吾會拉.>3
|
網主回覆
拉~ 你講加` Posted at 2009-09-14 10:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
tHZ Posted at 2009-09-14 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kokosp 於 2009-09-12 10:32 PM 發表:
我都想去睇...可惜~.~"
|
網主回覆
打比我牙ma` xd Posted at 2009-09-14 10:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你好反未? Posted at 2009-09-12 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|