| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 24 日 星期二  |
曲左.好多  |
| 一早7:50就起左身洗頭......洗完個頭曲左好多ar....連尋日爆唔起個頂都爆起左ar....呵..happy...///睇tv睇到唔想番學ar....因為個套戲太冇聊喇....就係唔知點解咁冇聊都可以睇咁耐ga....真係呀!!! 睇到9:15先出門口...好在冇遲到...去到尖咀.....丫糖佢地咁岩又遲左出門口...so又要企係地鐵站到食風...好在唔係好凍>>>之後危到好耐冇番學ga式式....佢同我一齊食風等佢地兩個....之後一齊行去school...日日都冇講有笑/// 真好ar...
我地都差唔多識左成3個week 喇....我認識的"她們".... //>>>丫糖 係一個冇咩野..咩都講...傾到計ga 朋友! //>>>> nichol 係一個識好多野....但係佢講野ga方式太直接...唔理人地感受....令到人地會唔知點面對佢ga朋友=.= //>>>>> 式式 我唔知點去形容佢好...我覺得佢係一d 人地對佢好就對番你好...人地對你唔好佢就會對你唔好但係唔會一次過發洩出黎..會慢慢折磨你....睇你點死ga 朋友.... //>>>>>> kammy 係一個好假ga人...我由第二日開始講多d野個陣...佢已經同我地講大話...佢係一個好唔直得人地去信任佢ga 人.....佢做人好假...成日都側側膀唔多覺個d人....永遠都要最好ga....一定唔要蝕底ga朋友@u@ //>>> 丫徐 佢冇咩野....可能唔係咁熟 //>>>> chole 佢講野好大聲...唔會理周圍d人點睇佢...永遠唔知自己講野ga聲浪同笑聲係會影響到人..仲成日講佢男朋友點好....<<<男朋友對你點好係唔洗講比人知ga...自己知就夠到爆ga 喇>>> 仲成日以為自己好靚好索....一定要化妝先出得街ga..唔化出唔到...<<可能會死添ga>> ///>>> miss 就咩都講lo...成日講講下書都可以講左同書冇關ga 野ga.... //<<<另一d唔係咁熟就講黎都無謂啦!!!
今日學皮膚分析...用"放大鏡"睇人地d毛孔同皮膚.....上上下...就個個都唔用....就咁睇..<<其實一樣,只係睇到人地d毛孔大左同會睇到眼花..咁解>> 基本上都冇咩唔一樣lo....lunch...去左kfc 食..一食食左我$35.....飽到差d行唔到...呵<<--好誇張ar.... 之後就去行下...睇下野...跟住就去上堂.番到去..3點幾成4點先上堂...因為miss 唔得閒ar.... 個個就好自然咁係咁係咁傾....miss 番黎..@.@ 都係咁傾...傾到miss 都忍唔住..講埋一份...之後就抄筆記----- 放學...
搭車搭到去吉島"屯門".....架bus 停左...d人就發揮hk people ga 八卦心理去睇喇...原來前面個架bus 同私家車撞左..又唔算撞個隻...岩岩卡住左d 車行唔到....so 我選擇左....落車行路回家....落車前一刻我聽到有個女人大大聲咁講{{ 我死都唔落車ga 喇~唔好叫我落車ar~除非cam 番$比我ar!!}} 我聽到好冇奈...洗唔洗ar...行下會死ga 咩....人地撞左車係bus 到個d人都未噪...你噪先=.=? 行番home 行到出汗ar...背脊都濕晒ar....之後bath, eat dinner, play computer and sleep...good night @Q@
|
| 刊登時間:2006-01-24 10:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|