| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 30 日 星期一  |
我需要的是冬天...  |
| 今日好熱...成23度ar....快d凍番啦....冬天..冬天ar....快回來......
今日1早8:幾起左身...起身就幫father手整薯容and早餐.....1:幾就出門口....我同mother就去婆婆到拜年...見到2個表弟and 1個表妹....可能年齡ga 問題...加上一年先見一次...so 一句野都冇同佢地講ar....4:點就走lu....因為又要去麻麻到ar....去到...@.@好多人ar...7:表妹黎到...成年幾冇見...佢一見到我就飛埋黎...之後就同佢玩....佢一玩就好勁...勁到佢mother姓乜都唔知...=.= ///// 食dinner lu...今日又係同上年一樣...每個家庭都整一樣野食去....有薯容...咖喱雞...羊肉鍋....非一般的銀雪魚...金沙骨...and 菜....個個都好比心機去整....d人好似十年冇食野咁...好快就冇晒d野.....成班黃蟲咁.....恐怖....食完>>>d 人好似坐多陣就會死咁...即刻走...我心想...d野又唔洗你洗....有工人做.....你地又唔係住得遠..係附近住,搭的士都唔洗跳標....走咁快驚死咁....個個都有問題ga,,,,,, lee個時候我同表妹玩得更勁..... 如果堂妹係度就好喇.....可憐的是她番左大陸ar.......10:就走lu....番到去11:幾....食左個杯麵...冇之前咁好eat...
|
| 刊登時間:2006-01-31 12:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|