| 真係十分久沒打日記了。從今打日記GA 地方會唔同左好多。點解? 因為我星期五()_()1.7.07()_() 夜晚搬屋了!搬到一個更大,更舒服,環境佳,風景美的地方!
5-6月 成日都好忙,有好多野要去處理!
29/6/07 THE END OF " ROOM 211, TAI SANG HOUSE, KING SAN ESTATE, TUEN MUN" NOW I LIVE IN "FLAT A, 31/F, BLOCK 4, KING SAN PATH, TUEN MUN" 由2樓搬到去31樓,個景【個feel 完全係2個世界。望GA 野多左好多,就連KING SAN 都可以望得番!望到一D低層看不到的事,最近發現--- 靜靜地看住一座樓會看到佢閃閃下,原來係D 人睇電視,電視轉換畫面時出現的效果,感覺像在看燈色!
係KING SAN 住GA 十幾年日子中,有好多好多唔同GA 回憶,由小時候到現在,每一個發生的事,一一都在我腦中,想起來總是不舍得的。搬之前個幾日真係好唔舍得的,差點哭出來了!
今日同AR YEE 換班番上午,晚上6:30 回家帶埋D紙皮,感覺會怪怪地,因為未試過!10:幾開車出發去新屋,去到差唔多11: 又開始做野了,FATHER 朋友做事很快,三兩下就將D野搬晒上黎,真係唔該各位叔叔! 12:幾就去樓下茶餐廳食宵夜,食到咁上下,ME, MOTHER AND BROTHER 就回家汁野先,FATHER 就再同佢D朋友傾計,聚一聚!汁到3:幾終於都汁得7788 了,FATHER 咁岩就回家,今天因沒有床SO 我SLEEP 左係SOFA,FATHER AND MOTHER 就係房SLEEP ON 床"肉",BROTHER 就通頂整COMPUTER!
幸運總是在我身邊,每每搬東西都是停雨,上天對我真不錯,讓我在一個幸福家庭中成長,開心唔開心總會有人同我分享!可惜的是...... 但人生一定會有點兒不完美,期望能完全我的心願!那就是一個完美的人生了↓
30/6/07 9:幾就要起身喇,因為有人送傢俱黎! 好累喔!今日DINNER 係市中心大家樂EAT!
1/7/07 番工,第一次自己一個人係新屋個到落樓,感覺唔同左,因為行GA 路多左,斜左,見GA 人同景唔同左。感覺新鮮↓ 放工去左KING SAN EAT DINNER AND汁埋D 野! 再一齊回家再汁過。
2/7/07 放假係HOME SLEEP,因為真係好累。之後再去整LEE樣 整個樣。
3/7/07 第一次自己一個夜晚放工番新屋,個FEEL 又唔同左,比我想像中唔同,可能仲係早!
4/7/07 今日有個好長氣唔知樣衰GA人黎左我地HOME,MOTHER 係LEE 到識GA 佢上黎問MOTHER 野BUT MOTHER 唔得閒因煮緊野比我地EAT,BUT 佢明知又唔走,仲係到係咁SAY,個個都想佢走,我,FATHER AND BROTHER 3個做到好出面佢都係唔走,要番工GA 我就走左去換3,再入去幫MOTHER 佢都係唔走,仲係咁SAY,SAY 到MOTHER 煮完野我地坐晒埋位佢先走,如果叫佢留下食RICE睇佢個款一定唔客氣話好!
搬左黎幾日喇,唔知D野放左去邊,LEE 到唔係個到唔係,好多野都未汁好,好像失去一種力量,沒有心情收好東西,只好心情到才處理它們呢!

|