SuAnA  LEUNG..                

Salliz
暱稱: Eman
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
我的幸運+WINSON 的幫...
NEW FLAT
番工
心情欠佳
見工
文章分類
全部 (356)
happy and unhappy (6)
job (89)
LOVE (1)
生活 (93)
時尚 (1)
(1)
逛街day (12)
未分類 (153)
每月文章
日誌統計
文章總數: 356
留言總數: 17
今日人氣: 26
累積人氣: 3633
站內搜尋
2007 年 7 月 5 日  星期四   晴天
 


 
  十分。久 愉快
  

真係十分久沒打日記了。從今打日記GA 地方會唔同左好多。點解? 因為我星期五()_()1.7.07()_() 夜晚搬屋了!搬到一個更大,更舒服,環境佳,風景美的地方!

5-6月 成日都好忙,有好多野要去處理!

29/6/07  THE END OF " ROOM 211, TAI SANG HOUSE, KING SAN ESTATE, TUEN MUN" NOW I LIVE IN "FLAT A, 31/F, BLOCK 4, KING SAN PATH, TUEN MUN" 由2樓搬到去31樓,個景【個feel 完全係2個世界。望GA 野多左好多,就連KING SAN 都可以望得番!望到一D低層看不到的事,最近發現--- 靜靜地看住一座樓會看到佢閃閃下,原來係D 人睇電視,電視轉換畫面時出現的效果,感覺像在看燈色!

   係KING SAN 住GA 十幾年日子中,有好多好多唔同GA 回憶,由小時候到現在,每一個發生的事,一一都在我腦中,想起來總是不舍得的。搬之前個幾日真係好唔舍得的,差點哭出來了!

今日同AR YEE 換班番上午,晚上6:30 回家帶埋D紙皮,感覺會怪怪地,因為未試過!10:幾開車出發去新屋,去到差唔多11: 又開始做野了,FATHER 朋友做事很快,三兩下就將D野搬晒上黎,真係唔該各位叔叔! 12:幾就去樓下茶餐廳食宵夜,食到咁上下,ME, MOTHER AND BROTHER 就回家汁野先,FATHER 就再同佢D朋友傾計,聚一聚!汁到3:幾終於都汁得7788 了,FATHER 咁岩就回家,今天因沒有床SO 我SLEEP 左係SOFA,FATHER AND MOTHER 就係房SLEEP ON 床"肉",BROTHER 就通頂整COMPUTER!

幸運總是在我身邊,每每搬東西都是停雨,上天對我真不錯,讓我在一個幸福家庭中成長,開心唔開心總會有人同我分享!可惜的是...... 但人生一定會有點兒不完美,期望能完全我的心願!那就是一個完美的人生了↓

30/6/07   9:幾就要起身喇,因為有人送傢俱黎! 好累喔!今日DINNER 係市中心大家樂EAT!

 

1/7/07    番工,第一次自己一個人係新屋個到落樓,感覺唔同左,因為行GA 路多左,斜左,見GA 人同景唔同左。感覺新鮮↓ 放工去左KING SAN EAT DINNER AND汁埋D 野! 再一齊回家再汁過。

2/7/07    放假係HOME SLEEP,因為真係好累。之後再去整LEE樣 整個樣。

3/7/07    第一次自己一個夜晚放工番新屋,個FEEL 又唔同左,比我想像中唔同,可能仲係早!

4/7/07    今日有個好長氣唔知樣衰GA人黎左我地HOME,MOTHER 係LEE 到識GA 佢上黎問MOTHER 野BUT MOTHER 唔得閒因煮緊野比我地EAT,BUT 佢明知又唔走,仲係到係咁SAY,個個都想佢走,我,FATHER AND BROTHER 3個做到好出面佢都係唔走,要番工GA 我就走左去換3,再入去幫MOTHER 佢都係唔走,仲係咁SAY,SAY 到MOTHER 煮完野我地坐晒埋位佢先走,如果叫佢留下食RICE睇佢個款一定唔客氣話好!

搬左黎幾日喇,唔知D野放左去邊,LEE 到唔係個到唔係,好多野都未汁好,好像失去一種力量,沒有心情收好東西,只好心情到才處理它們呢!

  日景 

夜景

 

 

    刊登時間:2007-07-05 01:53 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 19 日  星期二   晴天
 


 
  §:P 愉快
  

又很久沒上來了!

呢個月個人好倦好倦,唔知點解呢,都只不過是平時咁番工,得閒就睇下新屋GA 野。 個心好似冇咩精神,好似成日都冇SLEEP 咁,好倦,可能加上天氣問題,個人總係好唔知點咁!好怪的感覺§好想好想有一班人好開心咁去玩一餐,忘記辛苦,怪感覺。幾時先有LEE 一日???

   1-8/6  冇咩特別事。都係番工,放工,但係10:幾先放個隻。

    9/6    今日冇野做,都係同SAKI&ws......

(閱讀全文)

    刊登時間:2007-06-19 02:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 30 日  星期三   晴天
 


 
  期待 愉快
  

好耐好耐都冇打日記喇!最近忘到透唔到氣!

因為就黎搬喇!    搬到一個好地方,可以看到海, 山, 一望無制GA 風景區,仲可以望到宜家住個到,驚唔慣AR,因為一搬就搬到31樓咁高,宜家住2樓,好快落到街,遲D出街要早小小喇!

18/5 拎新屋鎖匙

19/5 出左街-感覺怪怪的,好像陌生人一樣!

22/5 AR DEE 生日,AND 請左假睇醫生,唔知隻眼做咩事,原來唔係......

(閱讀全文)

    刊登時間:2007-05-30 02:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天
 


 
  不想 鬱悶
  

我唔想你當我係你GA 知己! YOU KNOW WHY???

    刊登時間:2007-05-30 02:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 5 月 5 日  星期六   晴天
 


 
  愉快
  

今日同媽媽去荃灣SHOPPING┼ 點知冇乜手信就只係買左好多野食,諗住去宜家傢私睇點知又冇左,連樓上GA 玩具反斗城都冇埋,真係UNHAPPY,變左做傢私坊,行左幾間D 傢私都好靚BUT D手工唔係咁好,之後入左一間黑店,好恐怖,一入到去D SALES 就出晒黎,係咁介紹D野比我同媽咪知,但我地2個聽到好冇引咁,佢又係咁問我地個地址,LEE&wsp......

(閱讀全文)

    刊登時間:2007-05-08 11:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]