★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


2009-07-27 鬱悶 分類: 未分類

 

琴晚睇左超級巨聲!
好正囉!個條友high大左,成支架甩左= =

今日終於冇咁悶= =
上網dl左隻新game"命運之鑰"
隻game好正囉!
開始沉迷lu!
跟住玩玩下悶悶地,開vlan玩左cs一陣!
又係好正!不過最衰個ser禁外掛= =
如果唔係既話,我諗會仲正囉!
 
暑假既第17日!!!
發表時間:2009-07-27 05:58 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


MEI` 於 2009-07-28 10:40 AM 發表:
0f cause;
命運之倫係stephy代言嫁^__^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 o..
 我知...
Posted at 2009-07-28 04:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MEI` 於 2009-07-27 11:07 PM 發表:
我支持你玩命運之鑰啊xd
玩多d啦繼續玩快d玩;D
c0mment;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 點解咁支持我玩呀??
 因為有stephy?
 謝cm!
Posted at 2009-07-28 09:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2009-07-27 09:01 PM 發表:
Cm;3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝cm!
Posted at 2009-07-27 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Sasuke_54 於 2009-07-27 07:38 PM 發表:
你唔洗用外掛都嬴啦....

COMMENT!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 所以我咪話正囉!
 不過用埋外掛既話,一定無敵囉!
 謝cm!
Posted at 2009-07-27 07:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2009-07-27 07:31 PM 發表:
唔係好明點解你地咁中2打機- -真係咁好玩嗎?
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ok啦!
 打機好有娛樂性!
 不過打得耐,會好悶= =
 謝cm!
Posted at 2009-07-27 07:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]