| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
2009-07-27  |
分類: 未分類 |
琴晚睇左超級巨聲!
好正囉!個條友high大左,成支架甩左= =
今日終於冇咁悶= =
上網dl左隻新game"命運之鑰"
隻game好正囉!
開始沉迷lu!
跟住玩玩下悶悶地,開vlan玩左cs一陣!
又係好正!不過最衰個ser禁外掛= =
如果唔係既話,我諗會仲正囉!
暑假既第17日!!!
|
| 發表時間:2009-07-27 05:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
MEI` 於 2009-07-28 10:40 AM 發表:
0f cause; 命運之倫係stephy代言嫁^__^
|
網主回覆
o..
我知... Posted at 2009-07-28 04:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MEI` 於 2009-07-27 11:07 PM 發表:
我支持你玩命運之鑰啊xd 玩多d啦繼續玩快d玩;D c0mment;
|
網主回覆
點解咁支持我玩呀??
因為有stephy?
謝cm! Posted at 2009-07-28 09:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-07-27 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
所以我咪話正囉!
不過用埋外掛既話,一定無敵囉!
謝cm! Posted at 2009-07-27 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔係好明點解你地咁中2打機- -真係咁好玩嗎? COMMENT
|
網主回覆
ok啦!
打機好有娛樂性!
不過打得耐,會好悶= =
謝cm! Posted at 2009-07-27 07:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|