| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-30  |
分類: 未分類 |
今朝7點幾就起左身!
食左個麵包!跟住打機!
打到8點4!就出去朗屏個邊練波!
一路搭西鐵,一路落雨= =
一出左西鐵站,就淋左少少雨= =
好彩跟住有天橋,唔駛再淋!
練完波11點!
跟住同聰仔,陳鍵峰返左去市中心睇下有咩食!
最後決定左去小巴黎食!
就黎食完既時候!撞到馮寶怡= =
食完去左Fully買野飲!
買完野飲就返左屋企lu!
暑假既20日!!!
|
| 發表時間:2009-07-30 05:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
♠` 軒*<3 於 2009-07-31 09:24 AM 發表:
我撞左馮寶怡會走佬-_- SM大大個
|
網主回覆
haha...
謝cm! Posted at 2009-07-31 12:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-07-31 08:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
梁洛瑤:D 於 2009-07-30 07:36 PM 發表:
你洗唔洗7點幾咁早起身啊-_-??
|
網主回覆
練波練9點!
諗住早d起身打機! Posted at 2009-07-30 07:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha...
謝cm! Posted at 2009-07-30 07:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|