★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 7 月 30 日  星期四   時晴時雨


2009-07-30 愉快 分類: 未分類

 

今朝7點幾就起左身!
食左個麵包!跟住打機!
打到8點4!就出去朗屏個邊練波!
 
一路搭西鐵,一路落雨= =
一出左西鐵站,就淋左少少雨= =
好彩跟住有天橋,唔駛再淋!
 
練完波11點!
跟住同聰仔,陳鍵峰返左去市中心睇下有咩食!
最後決定左去小巴黎食!
就黎食完既時候!撞到馮寶怡= =
食完去左Fully買野飲!
買完野飲就返左屋企lu!
 
暑假既20日!!!
發表時間:2009-07-30 05:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


♠` 軒*<3 於 2009-07-31 09:24 AM 發表:
我撞左馮寶怡會走佬-_-
SM大大個
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha...
謝cm!
Posted at 2009-07-31 12:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2009-07-30 09:48 PM 發表:
cM;3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝cm!
Posted at 2009-07-31 08:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



梁洛瑤:D 於 2009-07-30 07:36 PM 發表:
你洗唔洗7點幾咁早起身啊-_-??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 練波練9點!
 諗住早d起身打機!
Posted at 2009-07-30 07:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2009-07-30 06:38 PM 發表:
我以為你話去小巴度食xd;
c0mment;`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 haha...
 謝cm!
Posted at 2009-07-30 07:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]