| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 22 日 星期六  |
2009-08-22  |
分類: 未分類 |
琴晚陳聰打比我,話今日同小學d呀sir打波!
原本想唔去!但係覺得聽日應該會退燒!
所以應承左!
今朝起身再探燒!
37.6度= =
算啦!食左粒藥就去左打波!
去到見到個太陽!哇= =
曬到嘔泡= =
跟住唔理啦!照打!
比呀sir屈機囉!
玩5局3勝!
贏得1盤= =慘敗!
好彩我都有d貢獻,入左幾球到啦!
打完之後!無啦啦有西瓜食= =超正!!
食完之後hea左陣就走左lu!
同左陳聰,林卓文佢地去左友愛個邊食飯!
食完之後!我同陳聰上左林卓文屋企!
我同陳聰係林卓文屋企玩ps2無雙!
我頂!我一開始即刻沖上去打隻王!
點知陳聰係下面打兵仔= =
仲要係咁爆無雙= =
搞到我d連技全部出唔到!
打兵仔都要爆無雙先o咀= =
玩完之後就走lu!
番到屋企沖完涼再探燒!
36.9度啦!超開心!
不過仲係有少少咳= =
暑假既第43日!!!
留cm呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-08-22 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
ha..
見好番d咪打囉= =
謝cm! Posted at 2009-08-23 10:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
病仲周街走-_- 服左你囉真係.0. c0mment;)
|
網主回覆
我見好番d!所以咪去打波囉!
haha...
謝cm! Posted at 2009-08-23 09:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-08-22 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|