| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 23 日 星期日  |
| 2009-08-23 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾起左身!
一起身且到有盒蛋撻!正!
食完之後又抄暑期作業= =
終於又ko埋本數學!
而家得番中文咋!yeah!!!
難得抄哂數學!
緊係比自己抖下啦!
拿拿聲打機!!
打到1點幾!
同呀媽,家姐去左市中心食飯!
去左珊瑚堡!
叫左個好似叫"蒲國雞意粉"個名差唔多啦!
超正!
食完之後去左Fully買左杯巨峰提子!
係度等左好耐先飲到囉= =
不過都幾好飲!
跟住就番左屋企lu!
暑假既第44日!
留cm呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 發表時間:2009-08-23 07:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-08-24 07:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MEI` 於 2009-08-23 07:53 PM 發表:
我數學先抄左一課咋-_- C0MMEN;)
|
網主回覆
ha= =
謝cm! Posted at 2009-08-23 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
本數學我係抄左一個過程同答案就算xd"抄死人啦,! comment
|
網主回覆
haha..原本我都唔係咁想抄架!
不過諗起仲有10幾日就番學= =所以...
謝cm! Posted at 2009-08-23 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|