| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 11 日 星期五  |
2009-09-11  |
分類: 未分類 |
今朝番到學校!
原本想打波,點知個場濕左= =
跟住就冇打!
唉~!而家對中文越黎越冇興趣= =
書又冇,又聽唔明..死得啦= =
跟住L.S又係冇書,成堂都係度吹水!
好彩~!數學我有野做姐,就係狂做d數,完全冇理張楚恆haha...
跟住就正lu!
Geog同Econ個呀sir都冇番!
兩堂都係度傾計同玩!
跟住食飯都係咁啦!
冇咩特別!
番到去Eng!
兩堂都係做個本listening,同埋吹下水咁...
鍾瑤琪派左份默書範圍比我地= =
個陣時我以為"唔係呀化!書都未教就默書= ="
好彩佢同我講話派定先姐!
唔係既話真係嚇死我= =
放學去左練波!
今日練波超正!
個天又陰,又超大風吹埋黎!
真係超舒服~!
練到7點幾就走左lu!
下個禮拜3係學校打friendly lu!!!
希望到時會贏啦haha...
|
| 發表時間:2009-09-11 07:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-09-12 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
一定一定haha..
謝cm! Posted at 2009-09-12 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
改名做零記啦佢-__- 全部豬流感,停課xdd comment`
|
網主回覆
haha..
咩豬流感停課呀??
謝cm! Posted at 2009-09-12 10:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..係呀!haha..
謝cm! Posted at 2009-09-12 08:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
死齡記仲唔派書-_- 好煩成日都冇書上堂囉` c0mment=)`
|
網主回覆
ha..
係囉~!
謝cm! Posted at 2009-09-11 09:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|