★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


2009-09-17 分類: 未分類

 

今朝番到去集隊!
好熱囉= =
 
早會完之後D.T!
而家愈黎愈鐘意上D.T~!
超好玩囉!係度鑽野,鋸野haha..
上完D.T跟住就上中文堂!
上到去我先知今日默書囉= =
跟住算!都係用番f.2個陣時既絕招"望住個櫃桶默書"haha...
默完就岩岩好落堂lu!
跟住上BIO!
好正!睇個條魚同埋水草!
條魚個頭好恐佈= =
放番佢落去既時候,真係超好笑囉~!
個條魚係度游背泳haha...
跟住贊中係隔離,我話"條魚學佢游背泳haha.."
 
上完BIO就食飯lu!
食飯都係咁啦~!冇咩特別!
 
食完番到去上Eng!
成堂係度講書!
不過學識超多vocab~!
 
跟住週會!
個仇姑娘都講得ok既~!
不過個個警長講到一舊舊咁囉= =
佢講到好鬼悶!
好想訓教= =不過個盧狗係度睇住哂,先唔敢訓= =
 
完左週會之後,就出左去打波!
打左個幾鐘就走左!
真係頂唔順囉!超熱= =
發表時間:2009-09-17 06:56 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


芝bat 於 2009-09-18 10:49 AM 發表:
你好中意睇籃球火?


你bio條魚咁恐怖-,-

c0mment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
謝cm!
Posted at 2009-09-18 11:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



芝bat 於 2009-09-18 10:49 AM 發表:
你好中意睇籃球火?


你bio條魚咁恐怖-,-

c0mment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok啦..
唔算恐佈既...係好笑囉= =
謝cm!
Posted at 2009-09-18 11:12 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2009-09-17 09:47 PM 發表:
DT有咩咁好玩啊-_-
成日鋸木.___.
C0MMENT (;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好好玩架!
整左舊野出黎,會好有滿足感haha..
謝cm!
Posted at 2009-09-18 08:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2009-09-17 07:24 PM 發表:
背泳xd melody有同我講,好搞笑,
comment=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha..
謝cm!
Posted at 2009-09-17 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2009-09-17 07:08 PM 發表:
cM-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm!
Posted at 2009-09-17 07:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]