| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 17 日 星期四  |
| 2009-09-17 |
分類: 未分類 |
今朝番到去集隊!
好熱囉= =
早會完之後D.T!
而家愈黎愈鐘意上D.T~!
超好玩囉!係度鑽野,鋸野haha..
上完D.T跟住就上中文堂!
上到去我先知今日默書囉= =
跟住算!都係用番f.2個陣時既絕招"望住個櫃桶默書"haha...
默完就岩岩好落堂lu!
跟住上BIO!
好正!睇個條魚同埋水草!
條魚個頭好恐佈= =
放番佢落去既時候,真係超好笑囉~!
個條魚係度游背泳haha...
跟住贊中係隔離,我話"條魚學佢游背泳haha.."
上完BIO就食飯lu!
食飯都係咁啦~!冇咩特別!
食完番到去上Eng!
成堂係度講書!
不過學識超多vocab~!
跟住週會!
個仇姑娘都講得ok既~!
不過個個警長講到一舊舊咁囉= =
佢講到好鬼悶!
好想訓教= =不過個盧狗係度睇住哂,先唔敢訓= =
完左週會之後,就出左去打波!
打左個幾鐘就走左!
真係頂唔順囉!超熱= =
|
| 發表時間:2009-09-17 06:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
芝bat 於 2009-09-18 10:49 AM 發表:
你好中意睇籃球火?
你bio條魚咁恐怖-,-
c0mment.
|
網主回覆
Posted at 2009-09-18 11:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
芝bat 於 2009-09-18 10:49 AM 發表:
你好中意睇籃球火?
你bio條魚咁恐怖-,-
c0mment.
|
網主回覆
ok啦..
唔算恐佈既...係好笑囉= =
謝cm! Posted at 2009-09-18 11:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
DT有咩咁好玩啊-_- 成日鋸木.___. C0MMENT (;
|
網主回覆
好好玩架!
整左舊野出黎,會好有滿足感haha..
謝cm! Posted at 2009-09-18 08:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
背泳xd melody有同我講,好搞笑, comment=
|
網主回覆
haha..
謝cm! Posted at 2009-09-17 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-09-17 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|