★關生★QoOzA
SamKwan1234
暱稱: 關生
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時間!!!
最新文章
2011-11-28
2011-09-29
2011-08-28
2011-08-08
2011-08-07
文章分類
全部 (481)
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


2009-09-25 分類: 未分類

 

今日都係咁悶= =
成日坐係度食野同飲野咁...
我覺得今日好睇過琴日!
琴日真係悶到嘔泡囉= =
 
去到晏就...去左銀座個邊食飯!
今日食飯多左半個鐘!超正~!
食完..仲有時間係銀座度行下..
 
番到去班際接力!
我個班第1棒個個真係超廢囉~!
一開始..而經輸左50米有多= =
第2棒陳聰追左30米到..
第3棒又慢番囉= =
跟住贊中最尾追得超多!
差d追過埋第4個個!
唉~!點知...去到終點都係包尾= =
不過贊中我知你好努力架啦~!真係差超少...
 
跟住頒獎~!唔駛講啦總冠軍又係儉社,最多獎又係儉社haha...
陸運完左就過左置樂打波!

40問(琴日比人點左,今日補做番!)

步驟如下;
1.先將聽歌的模式換成隨機`
2.第壴首歌飛左佢`
3.第貳首歌歌名成為第壴題答案`如此類推`
4.答完壴題點下壴首歌`

★★★★★{個人篇}★★★★★

[1]點形容自己?生生世世愛

[2]同自己改個花名會係?變大= =

[3]人生有咩目標?影子的愛情故事= =

[4]最想得到咩先?great time!

[5]最想見到又係咩?夢非夢

[6]見到你喜歡既異性你會?店小二

[7]你最討厭既係咩呢?狐狸小姐= =

[8]你嚮往既人生係點架?與蝶同眠~!

[9]楝邊首歌做你既結婚進行曲?寵物的畢業禮

[10]楝邊首歌做你既葬禮進行曲?十二年沒有冬天= =

★★★★★{形容篇}★★★★★

[11]點形容你既朋友?限量發行= =

[12]點形容你既兄弟姊妹?如果碰到你的臉= =

[13]點形容你既老豆?說好的幸福呢!!!

[14]點形容你既老媽?第一眼!

[15]點形容你既網友?I'll be there

[16]點形容你既老師/上司?囍帖街

[17]點形容你既人生?英雄寞

[18]點形容你既屋企?男左女右

[19]點形容你既學校?煩得可愛= =

★★★★★{愛戀篇}★★★★★

[20]點形容你所喜歡的異性?Where Did U Go~!

[21]佢對你猶如?青花瓷

[22]你對佢好似?匆匆

[23]你地曾經?十= =

[24]你地現在?以你為榮= =

[25]你地以後?everytime is good time

[26]你地做過咩黎?怎麼著

[27]想同佢做咩先?星火= =

[28]你對愛既睇法?金鐘罩鐵布衫= =

[29]你對恨既睇法?七年= =

★★★★★{亂黎篇}★★★★★

[30]最囍歡?一個地方= =

[31]最討厭?日夜想你= =

[32]曾經你?請問~!

[33]現在你?超合金曲= =

[34]未來你?很忙~!

★★★★★{終章}★★★★★

[35]對世界既睇法?不夠成熟= =

[36]今日過得如何?自我意識= =

[37]頭先你見到咩?Yes & No

[38]用咩心態去完成呢份問卷?有請下位

[39]做完啦,想講返句咩先?細味= =

[40]Ok做完,點名吧!
[1]/
[2]/
[3]/
[4]/
[5]/
發表時間:2009-09-25 08:16 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 SamKwan1234 的日誌)


chowsy02 於 2009-09-26 03:20 PM 發表:
儉社`!!!xd
第一日有個好搞笑,一開始就趴低-v-
comment=`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
謝cm!
Posted at 2009-09-26 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chowsy02 於 2009-09-26 03:20 PM 發表:
儉社`!!!xd
第一日有個好搞笑,一開始就趴低-v-
comment=`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..
係呀..超好笑haha..
謝cm!
Posted at 2009-09-26 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jacklaoxd 於 2009-09-25 11:20 PM 發表:
跨欄幾好睇喎
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55..
有條友超好笑~!係咁踢跌哂d欄= =
謝cm!
Posted at 2009-09-26 08:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2009-09-25 11:03 PM 發表:
今日個d超好睇*0*
c0mment (;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5..
謝cm!
Posted at 2009-09-26 08:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilychan08 於 2009-09-25 11:02 PM 發表:
今日個d超好睇*0*
c0mment (;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5..我都係咁話!
謝cm! 
Posted at 2009-09-26 08:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dorisyau0314 於 2009-09-25 08:25 PM 發表:
又係儉社-,-
cM;3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5..haha..
謝cm!
Posted at 2009-09-25 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]