| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 18 日 星期日  |
| 2009-10-18 |
分類: 未分類 |
今朝9點幾先起身~!
超身打左一陣機...就出左去飲茶~!
飲到11點幾就番左屋企lu!
番到黎都係打下機咁啦..
打到1點幾..出左去食飯~!
同家姐去左市中心食飯..食珊瑚堡~!
食完陪家姐行左陣就番左屋企..
番到屋企做功課...
份英文reading難到嘔泡囉= =
做左我成3個鐘= =
諗到我頭都爆...
|
| 發表時間:2009-10-18 05:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-19 04:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
MEI 於 2009-10-18 09:02 PM 發表:
算啦精英班xd c0mment.
|
網主回覆
好廢= =
謝cm! Posted at 2009-10-18 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
謝cm! Posted at 2009-10-18 09:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55..
謝cm! Posted at 2009-10-18 05:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|