| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 19 日 星期一  |
| 2009-10-19 |
分類: 未分類 |
今朝D.t做個舊早蜢~!
我頂!我係全班最慢個個囉= =
我連隻翼同個撐都未上鏍絲= =
不過我覺得舊野都幾型下..haha..
其餘個d唔講lu~!
冇咩特別= =
趕住做english builder!!
|
| 發表時間:2009-10-19 08:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
english builder未郁過-___- comment.
|
網主回覆
你就好啦..唔駛做~!
我地要做= =
謝cm! Posted at 2009-10-20 05:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
eng builder真係做死人- - comment`
|
網主回覆
係囉= =
謝cm! Posted at 2009-10-19 09:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-19 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-19 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-19 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|