| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 2009-10-22 |
分類: 未分類 |
今朝頭兩堂C.s同oral~!
C.s做d好簡單既野...都過得ok既..
跟住oral好悶..
跟住兩堂Eng同C.h~!
Eng講grammer覺得好複雜= =
佢講完都唔知佢講乜...
C.h比人罵...冇改正= =
跟住兩堂Chi同Math~!
Chi好無聊d論語= =
完全冇心機聽...
跟住Math...講薪俸稅個d...煩到嘔泡= =
跟住lunch同左陳聰,贊中...佢地食~!
食完就番左去lu!
跟住兩堂Hist同Phy~!
Hist差d訓著左...今堂史sir唔知點解講得好悶= =
Phy陳sir冇番...森sir代堂~!
我同贊中係度玩電話haha..
|
| 發表時間:2009-10-22 09:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-23 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-23 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha..
謝cm! Posted at 2009-10-23 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-23 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝cm! Posted at 2009-10-22 09:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|